Maak een afspraak

Project Clickstream

Zonder juiste data, geen bruikbare informatie

Project Clickstream heeft als doel bruikbare data te verzamelen om inzichten te krijgen voor de toekomst.

We zien bij onze partner Motorparts-online.com dat zij worstelen met het verbeteren van hun website en conversie. Hiervoor worden tools als Google Analytics, AB test tools, personalisatie tools of recommenders ingezet. 

Wij willen samen met hen de website verbeteren door het gedrag van de bezoeker te kennen. Ze kwamen zelf met hele kritische vragen zoals: Wie is de bezoeker? Wat doet de bezoeker? Waarom doet de bezoeker dat? Waarom doet de bezoeker dat niet terwijl we het wel hadden verwacht? Deze data vormt het ‘gedrag’ van de bezoeker.

Met Project Clickstream willen we van iedere bezoeker alle kliks registreren en vastleggen. Hierdoor leren we het gedrag van iedere bezoeker begrijpen en kunnen wij samen met hun data-gedreven keuzes maken voor het verhogen van de conversies. 

Vanaf 1 november gaan  Dennis Wartenberg, Pim Derks, Aleksandr Maas en Michiel Buijserd zich storten op dit uitdagend project. Hun grootste uitdaging is om tot een werkend prototype te komen waarmee de waarde van Clickstream aangetoond kan worden. Via Dimitri van de Kelft, Hedi van Ditzhuyzen en Mark Mastop van Avans University of Applied Sciences zijn we gekomen tot deze mooie samenwerking.

Uiteraard vertellen we u er graag meer over dit project onder het genot van een kopje koffie. 

divtag-project-clickstream

Benieuwd hoe wij de ontwikkeling van uw software zouden aanpakken?

Maak nu een afspraak bij ons softwarebedrijf in Drunen en u heeft snel duidelijkheid.

Maak een afspraak